دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1402 - 11:00

اخبار کوتاه از پرسپولیس| آخرین وضعیت جذب بازیکنان خارجی و آل کثیر/ شرایط سرلک و اسپانسر

اخبار کوتاه از پرسپولیس| آخرین وضعیت جذب بازیکنان خارجی و آل کثیر  شرایط سرلک و اسپانسر
اخبار گوناگونی در اطراف باشگاه پرسپولیس وجود دارد در حالی که تیم فوتبال این باشگاه فردا با ذوب‌آهن دیدار دارد.
کد خبر : 864719

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم پرسپولیس در حالی خود را آماده برگزاری دیدار هفته سوم لیگ برتر  فوتبال ایران با ذوب‌آهن می‌کند که اخبار گوناگونی حول و حوش سرخپوشان پایتخت وجود دارد.

*در حالی که قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا در کوالالامپور مالزی برگزار می‌شود پرسپولیس ایران در هر گروهی که قرار بگیرد در اولین میزبانی خود بدون حضور هواداران پذیرای رقیب آسیایی‌اش است. پستی که فروردین ۱۴۰۰ ادمین وقت صفحه اینستاگرام باشگاه در خصوص تیم گوای هند گذاشت با شکایت باشگاه هندی منجر به محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران در اولین بازی خانگی گشت. 

*اتفاق جدیدی درباره هلیو میژوئل جونیور ملقب به ننکا رخ نداده و فعلاً قرار نیست دروازه‌بان جوان برزیلی به ایران بیاید تا برای تست پزشکی و عقد قرارداد اقدام کند.

*باشگاه پرسپولیس تصمیمی برای جذب مهاجم آفریقایی ندارد. نام خلیفه کولیبالی مطرح شده بود اما نه نام این بازیکن نه مهاجم آفریقایی دیگری برای انتقال به پرسپولیس مطرح نشده است.

*مهلت اعتبار حضور میلاد سرلک در لیگ برتر امروز به پایان می‌رسد و باشگاه پرسپولیس برای حفظ این بازیکن ملی‌پوش باید مدرک جدیدی را از سازمان نظام وظیفه به سازمان لیگ ارائه کند تا مجوز حضور وی تمدید شود. هنوز تصمیم نهایی باشگاه در مورد سرلک گرفته نشده و به زودی این اتفاق رخ می‌دهد.

*ثبت نشدن قرارداد عیسی آل کثیر با باشگاه سپاهان و نیاز پرسپولیس به یک مهاجم نوک باعث شد تا بحث بازگشت این مهاجم دزفولی به پایتخت مطرح شود اما کادرفنی پرسپولیس این بازیکن را نمی‌خواهد.

*موضوع اسپانسر باشگاه پررسپولیس در حال نهایی شدن است. از میان دو گزینه نهایی، یکی انتخاب می‌شود. باشگاه تصمیم ندارد تا اسمی از گزینه‌های نهایی خود ببرد و پس از نهایی شدن و عقد قرارداد نام اسپانسر باشگاه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته